ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

  • ۰
  • ۰

تاریختچه دگ کوین

قبل از پرداختن به تاریخچه ارز دگ کوین میخاهم به خود ارز دیجیتال بپردازیم و به شما بگوئیم که چرا ارز دیجیتال به وجود آمد، و آیا میتوان به آن اعتماد کرد.

انسان های اولیه برای داد و ستد و خرید و فروش کالاها و مایحتاج خود مجبور بودند تا مبادله کالا به کالا انجام دهند، به عنوان مثال برای خرید چند عدد تخم مرغ، به طرف مقابل جو و گندم می دادند.

کانال تلگرام معرفی ایردراپ

در صورت کلی محصولات و کالاهایی را که خودش تولید میکرد به طرف مقابل میداد و کالاها و محصولات طرف مقابل را میخرید که تقریبا کار مشکلی بودف چرا که باید مسافت طولانی یک کالای سنگین را با خوش حمل میکرد که کالای دیگری بخرد.

بعد از مدتی که طلا و نقره به عنوان فلزات گرانبها کشف شدند، خرید کالا با این سکه و طلا انجام میشد که به شکل سکه هم درآمدند و بعد کم کم دولت روی به ضرب سکه زدند.

اما حجم معاملات که بالاتر رفت خود سکه نیز سنگینی خودش را داشت و در اینجا بود که پول کاغذی توسط دولت ها تاسیس شد، با ورود بشر به عصر اینترنت و گوشی و تکنولوژی، بشریت دست به اقدام جدیدی به نام ارز دیجیتال زد.

تا کنون ارزهای دیجیتالی زیادی روی کار آمدند، ولی متاسفانه، همگی راهی بورس و پر پول کردن جیب صاحبان و دلالان خود را پیش گرفتند، تا اینکه ارز دیجیتالی دگ کوین همه معادلات را بهم ریخت.

دگ کوین با هدف انقلابی جدبد در خصوص پول های دیجیتالی و با شعار دگ کوین برای مصرف است و نه برای ترید و بورس کار خودش را از سال 2018 شروع کرد.

اما موسسان شرکت ساکسس فکتوری و ارز دگ کوین، دو سال تمام روی زیر ساخت ها کار کردند، یعنی از سال 2016 به دنبال مجوزها و زیر ساخت ها بودند و بعد در سال 2018 از آن رو نمایی کردند.

با توجه به اینکه همه چیز روشن و واضح بود، و معلوم بود که دگ کوین دیگر میخاد در دنیا جای پول را بگیرد، هر روز بر تعداد افراد و شرکت ها و فروشگاههایی که این ارز را میپذیرند، افزوده میشود.

پیش بینی میشود که آینده پول مجازی دنیا فقط در دستان دگ کوین باشد، چرا که یک پول مجازی مصرف هست و زیر ساخت ها و مدیران توانمندی در این حوزه کار میکنند.

اگر دوست دارید که در خصوص این ارز اطلاعات بیشتری به دست بیاورید کافی هست که روی بنر زیر کلیک کنید.

پشتیبان دگ کوین

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی