ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

  • ۰
  • ۰

دگ کوین

یکی از ارزهای دیجیتالی که این روزها سر و صدای زیادی کرده، ارز دگ کوین هست که هر ساعت بر تعداد کاربران و استفاده کنندگان آن اضافه میشود و پیش بینی میشود که این ارز دیجیتالی به زودی در همه دنیای جایگزین پول شود.

airdrop

دگ کوین بر خلاف ارزهای دیجیتالی دیگر بر بستر دگ چین می باشد و با شعار من برای مصرف آمده ام و نه بورس کار خودش را شروع کرده و تا کنون از پیشرفت بسیار خوبی هم برخوردار بوده است.

اما ارزش این ارز بر پایه تعداد کاربران که در این ارز ثبت نام میکنند و همچنین تعداد شرکت هایی که این ارز را به عنوان واحد پولی میپذیرند تعئین میشود و با توجه به اینکه هر لحظه این دو فاکتور در حال افزایش است، بنابراین قیمت این ارز نیز مرتب در حال افزایش است.

قیمت ارز دگ کوین

تعداد کابران این ارز در حال حاضر 475000 کاربر و تعداد 1150 شرکت نیز آن را قبول کرده اند و قیمت حال حاضر آن 59 سنت است و که رابطه مستقیم با تعداد کاربران و تعداد شرکت ها دارد.

هر 100 هزار کاربر معادل 10 سنت و هر 1000 شرکت نیز معادل 10 سنت است، حال با این سرعت افزایش تعداد کاربران و شرکت ها ببینید که چه سرعتی قیمت دگ کوین افزایش می یابد.

حال فرض کنید که دو سال دیگه تعداد کاربران به 4 میلیون نفر و تعداد شرکت ها به 10 هزار شرکت افزایش پیدا کند، البته اصلا دور از انتظار نیست و پیش بینی ها هم بیشتر از اینها می باشد.

در این صورت قیمت هر دگ کوین به 5.5 دلار میرسد و خودتان حساب کنید که اگر فقط امروز 4 میلیون تومان سرمایه گذاری کنید، در دو سال بعد ارزش آن 40 میلیون میشود.

البته این مقدار کمترین حالت ممکن است و اگر بیشتر از این باشد ارزش پول شما نیز چندین برابر خواهد شد، و این یک فرصت طلایی برای سرمایه گذاری است.

البته سود پول شما که در این دوسال نزد شرکت هست نیز محاسبه میشود و به جز این موارد میتوانید از فرصت بازاریابی شبکه ای این پول نیز استفاده کنید.

سرمایه گذاری در دگ کوین

در حال حاضر پردرآمدترین نتورکر جهان در شرکت ساکسس فکتوری مشغول به فعالیت است و این نشان میدهد که چه درآمد خوبی میتوانید از طریق این کار به دست بیاورید.

جهت سرمایه گذاری در این ارز به آیدی زیر پیام دهید.

سوال در مورد دگ کوین

 

نظرات (۶)

  • سیروس مسگری
  • سلام. چطوری عضو  بشوم

    چقدرسرمایه واردکنم وکمی توضیح میخوام دررابطه با دگ ک‌ویین

    سلام شما میتوانید با ایمیل بنده با من در تماس باشید تا اطلاعات دقیق رو خدمتتون ارائه بدم

    باتشکر

    سلام شما میتوانید با ایمیل بنده با من در تماس باشید تا اطلاعات دقیق رو خدمتتون ارائه بدم

    باتشکر

    panahi159@gmail.com

    سلام من ۳میلیون سرمایہ گذاری کردم ۳سال ھم قرارداد بستم این ۳میلیون تا۳سال بعدچقدر سودمیکنہ 

    باید نفربیاریم یعنی شبکہ سازی کنیم پولمون بیشترشہ یا کہ ھمین جوری سودمیدہ

  • سجاد گلزاری خسروشاهی
  • هرکس میخواد تو شرکت ساکسس فاکتوری سرمایه گزلری کنه راهنماییش با من

    @lovle_sajadتلگرام

    Sajad.golzare1374اینستاگرام

    برای راهنمایی پیام بدین

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی