ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

ارز دگ کوین

بررسی و تحلیل دگ کوین به همراه آموزش ثبت نام در سایت ساکسس فکتوری

  • ۰
  • ۰

ارز دگ کوین

دگ کوین اولین ارز دیجیتالی هست که برای مصرف ایجاد شده است و نه برای ترید شدن و این جمله ای است که در هنگام ورود به سایت دگ کوین با آن برخورد میکنید.

در این مقاله سعی بر آن شده است تا به سوالات شما در خصوص ارز دیجتالی دگ کوین پاسخ داده شود و همه آن چیزی را که در خصوص این ارز باید بدانید در یک بسته جامع در اختیار شما گزاشته شود.
کانال ایردراپ رایگان

از شما درخواست میکنم که این مقاله را تا پایان با دقت بخوانید و در نهایت خودتان در خصوص این ارز قضاوت کنید و با خواندن چند جمله ابتدایی اصلا قضاوت نکنید.

این مقاله حاصل تحقیق و بررسی چند روزه از سایت های معتبر انگلیسی و( نه فارسی ) و صحبت با استادان دانشگاه در حوزه ارز دیجیتال است و برای تهیه آن زحمت فراوانی کشیده شده است.

تاریخچه کوتاهی در خصوص شرکت ساکسس فکتوری

یک موضوعی که تمامی طرفداران و منتقدان ارز دیجیتالی دگ کوین بر آن اتحاد نظر دارند این است که شرکت ساکسس فکتوری دارای مجوز از اتحادیه اروپا می باشد.

همانطور که میدانید گرفتن مجوز از یکی از بزرگترین اتحادیه های دنیا کار ساده ای نیست، برای روشن کردن این موضوع کافی هست یک مثال ساده بزنیم.

فرض کنید که بخواهید در کشور خودمان بخواهید یک مغازه ساده کوچک پوشاک راه اندازی کنید، چه کارهایی انجام بدید؟ رفتن به اصناف و اتحادیه پوشاک و گرفتن مجوزهای لازم.

استعلام از پلیس +10 و اماکن  و اداره مالیات و اداره بهداشت و گرفتن عدم سوء پیشینه و به قول خودمان هفت خان رستم را رد کنیم تا بتوانیم بعد یک مدت این مغازه کوچک را راه اندازی کنیم.

dagcoin

حالا به بک مقیاس بزرگتر میریم، یک شرکت اگر بخواهد در یک مقیاس جهانی فعالیت کند به چه فاکتورهایی نیاز دارد، همانطور که گفته شده ارز دگ کوین لایسنس اروپا را گرفته است.

پس در نتیجه برای گرفتن این مجوز، اتحادیه اروپا سوابق این مدیران و همچنین سوابق این ارز دیجتیال و سیستم پشتیبانی و آینده ای که برای آن در نظر گرفته شده است و چندین فاکتور دیگر را قطعا بررسی کرده است.

اگر ما در ایران هفت خوان رستم داریم، مطمئن باشید که یک شرکت با این وسعت جهانی صد خوان رستم را گزرانده است و از این بابت خیالتان راحت باشد.

ساکسس فکتوری از سال 2016 تحقیق و طراحی خود را روی دگ کوین انجام میده که بتواند در کنار پول تراکنش های روزمره را انجام بده و شرکت با فراهم نمودن زیر ساخت هایی همانند  دستگاه های خود پرداز مخصوص و سیستم پشتیبانی قوی ارز دگ کوین که بر بستر پلتفرم دگچین می باشد را رونمایی کرد.

 بعد از دوسال توانسته لایسنس اروپا را گرفته و در سال 2018 فعالیت خود را رسما آغاز میکند و تا کنون توانسته بیش از 460 هزار کاربر را در بیش از 195 کشور دنیا با خود همراه کند که پیش بینی میشود به زودی تعداد کاربران آن از چند میلیون نفر نیز عبور کند.

نیلز گراسبرگ (Nils Grossberg) و کریس رس (Kris Ress)از صاحبان اصلی ارز دگ کوین هستند و دارای سوابقی درخشان در خصوص بازاریابی شبکه ای هستند که با یک سرچ انگلیسی میتوانید به تائیید این موضوع برسید.

خوب تا اینجای ماجرا را کسی رد نکرده است و همه افرادی که به انگلیسی و چه فارسی در مورد ارز دیجتالی دگ کوین مقاله نوشته اند ، این موضوع را تائید کرده اند .

چرا صرافی ارز دیجتال این ارز را خرید و فروش نمکنند؟

یکی از سوالاتی که در ذهن خیلی از افراد در خصوص این ارز وجود دارد این است که چرا صرافی های معتبری از جمله binance و BitMEX و Coineal و یا بقیه صرافی های مطرح جهانی این ارز را خرید و فروش نمیکنند؟

دگ کوین کلاهبردار

جواب این موضوع خیلی راحت است، خرید و فروش دگ کوین برای این صرافی ها اصلا صرفه اقتصادی ندارد، قیمت این ارز ماه به ماه مشخص است.

در سایت dagcoinprice شما میتوانید قیمت این ارز را به صورت روزانه چک کنید، حال فرض کنید که صرافی بخواهد این ارز را در لیست خرید و فروش خود قرار دهد، ببینید چه اتفاقی می افتد.

صرافی ها برای معاملاتی که میکنند نیاز به سود هستند و اگر بخواهد به عنوان مثال یک ارز دیجیتال را 50 سنت بخرد، حتما باید آنرا 51 سنت بفروشد.

حالا اگر فردی به صرافی مراجعه کند و بخواهد دگ کوین را به شما 51 سنت بفروشد، خریدار به صراف میگوید که در سایت dagcoinprice این ارز 50 سنت به فروش میرسد و من از آنجا خرید میکنم.

به همین سادگی، صرافی هم که نمیتواند این ارز را با قیمت کمتری خریداری کند که بتواند با قیمت بیشتری بفروشد و همین موضوع باعث شده تا اصلا این ارز در هیچ صرافی خرید و فروش نشود.

چرا در سایت های مرجع ارز دیجیتالی در مورد این ارز مقالات جنجالی ارئه میکنند.

شاید این ضرب المثل خیلی جالب رو که میگه " گربه محض رضای خدا موش نمیگیره " رو شنیده باشید ، کریپتوکارنسی و بسیاری از مراجع ارز دیجتال و همچنین سایت های ایرانی مرجع ارز دیجیتال شروع به نوشتن مقالات جنجالی در خصوص دگ کوین کرده اند.

علت نوشتن این مقالات هم خیلی ساده است، سود عظیمی که تا کنون این شرکت ها با خرید و فروش ارز دیجتال نصیبشان شده است در حال خطر است.

این شرکت ها و مراجع ارز دیجتال با پائین و بالا رفتن قیمت ارزهای دیجتال که خودشان نیز در این بالا و پائین شدن قیمت ها نقش بسزایی دارند سودهای میلیاردی کسب میکنند.

حال اگر دگ کوین که قیمت آن تحت تاثیر بورس و فضاسازی نیست بخواهد جای دیگر ارز ها را بگیرد، ببینید چه اتفاقی برای دیگر ارزها و صاحبان آن می افتد.

دیگر سود و منفعتی نصیب آنها نمیشود و بنابراین بسیاری از رقیبان شروع به بد نوشتن در خصوص دگ کوین میکنند، وگرنه همه ما میدانیم که چیز بد، بد است و نیازی به این هیاهو و تبلیغات نیست.

شاید جنگ بین گوشی سامسونگ و آیفون یک مثال برای موضوع باشد، همه ما میدانیم که هم گوشی آیفون خوب است و هم گوشی سامسونگ و هر دو برند معروفی هستند.

اما شما هم با مقالاتی که آیفون رو در حد بالا تعریف کرده برخورد میکنید و هم مقالاتی که آن را به شدت تخریب کرده که این موضوع در سامسونگ هم صدق میکند.

پس جنگ مقالاتی در اینخصوص فقط برای خراب کردن رقیب و کسب منفعت بیشتر است و امیدوارم که به این سوال شما هم پاسخ داده باشم.

آیا سرمایه گذاری در این ارز درست است؟

حقیقت این است که بنده پیش بینی میکنم که این ارز به زودی به عنوان مهمترین ارز دیجیتالی دنیا شناخته خواهد شد و با توجه به قابلیت هایی که دارد جای پول را در سراسر دنیا خواهد گرفت.

سرغت پیشترفت آن بسیار چشمگیر است و نمیتوان آنرا متوقف کرد و هر روز بر تعداد شرکت ها و افراد پذیرنده پول افزوده میشود.

افرادی در این میان سود میکنند که در همان ابتدا برای خرید دگ کوین اقدام کنند و تا دیر نشده است شروع کنید و اگر سوالی در خصوص نحوه خرید و ثبت نام دارید از قسمت پشتیبانی زیر مطرح نمائید.

پشتیبانی دگ کوین

نظرات (۱۲)

سلام من میخوام دگ کوین بخرم خیلی مطالع کردم ولی بیشتر افراد اونو یه کلاه برداری میدونن ولی چیزی که واقعیت داره اینه که تو ایران هم شرکت داره و یکیشون داره دگ کوین رو بعنوان پول قبول میکنه و در بعضی کشورها حتی پول غذاشونو با دگ کوین پرداخت میکنن این یعنی دگکوین نسبت به ارزهای دیگه این برتری رو داره بنظرم که اینده خوبی داره

دوستانی که به اطلاعات کامل در مورد شرکت ساکسس فکتوری و دگ کوین نیاز دارند  با مدارک و مستندات کامل
میتونن از این لینک استفاده کنن
http://successfactory-official.ir/1399/02/%D8%AF%DA%AF-%DA%A9%D9%88%DB%8C%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%B3%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%B3-%D9%81%DA%A9%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9%D8%AC%D8%A7-%D8%A2%D9%85%D8%AF%D8%9F/?_thumbnail_id=1520

  • فردین سلیمی
  • سلام، دگ کوین 3 تا نقص اصلی سایر ارزهای دیجیتال را که نتوانستند بعنوان ارز مصرفی باشند وحالت سهام به خودشان گرفتند را برطرف کرده است ودر اسنده نزدیک جزو 5 تا ارز دیجیتال برتر دنیا خواهد بود، 1_سرعت تراکنشها(که با تکنولوژی جدیدتر دگ چین، نسبت به بلک چین سرعت تراکنشهارو به نامحدود در ثانیه ارتقا داده، در حالیکه پلتفرم بلک چین بخاطر ساختار بلوکی ان، سرعت تراکنشها پایین هست، تصور کتید رفتید رستوران ومیخواهید بیت کوین یا اتریوم بپردازید، اگر 10 دقیقه هم طول بکشد تا تراکنش انجام شود، واقعا کلافه کننده هستش درحالیکه گاها تراکنشهای بیت کوین بالای یکساعت هم طول میکشد)

    2_کارمزد بالای تراکتشها در شبکه بیت کدین و....، اما برای دگ کوین به ازای هر تعداد دگ کوین، کارمزد تراکنش  0.0005 دگ کوین هستش، درحالیکه مثلا برای بیت کوین، تراکنش مبالغ کمتر از مثلا 200 هزار تومان، کارمزدش به اندازه خود مبلغ تراکتش هست وواقعا نمیصرفه

    3_نوسانات قیمتی شدید در بست کوین وحتی اتریوم، تصور کنید وسیله ای را خریدید وبیت کوین میپردازید، اما یمساعت بعد چندین درصد ارزانتر یا گرانتر میشود، در هردو حالت یکطرف سود ویکطرف معامله ضرر میکند، اما وگ کوین در طول ماه قیمتش ثابت هست وافراد با خیال راحت اونو بعنوان یک ارز مصرف میکنند

    لذا با توجه به این موارد وسایر مزایای بسیار زیاد اکوسیستم دگ کوین وزیرساختهای آن براحتی میتواند بعنوان ارز در دنیا مصرف شود، بدون تحریم ومحدودید برای هیچ کسی وبدون ریسک وترس

    سایتتون فقط برای حمایت این ارز بیخود هست و کاملا کلاهبرداری جم کنید

     

    یکی از ساده ترین روش های تست درستی و نادرستی دگ کوین  فروشش در فروشگاههاست و تبدیلش 

    شما ک یدرت ریسک داری  بخرش با مقداری سود بفروشش و برو بیرون ترس هم نداره 

    از شهر خودت ببین کجاش طرف با دگ کوین هست برو نقد کن دگ کوینت رو بدون ترس 

     حتی اگر دوست یا آشنایی در اروپا داری میتونی بفرستیش بره آمار دقیق از مغازه ها و خود شرکت در بیاره 

    این ارز کاملا کلاهبرداریه فقط یه اشخاص خاصی ازش منفعت میبرن . یادتون نمیاد وقتی اینکلاسیو فارکس اومد هم مدارک بین المللی داشت اینم دقیقا همینه .گول نخورید هرچی ک جزو ارزهای رایج هست رو خرید و فروش کنید لطفا ساده نباشید. 

  • حمیدرضا جمشیدزهی
  • سلام.همه این حرف ها و حدیث ها و نقد هایی که الان در مورد دگ کوین تو ایران شاهد هستیم،درمورد بیت کوین هم شاهد بودیم در چندسال قبل،نمیدونم ما ایرانیا چرا با سواد کم خودمونم میریم قضاوت میکنیم.خودم شاهد عینی همه این قضایا بودم و هستم که ارز دگ کوین آینده پولی خواهد شد و صد البته رقیب هایی در این زمینه خواهد داشت،اما بعنوان اولین ارز فیات به دارندگان خودش سودهای خوبی میده،الان تازه اول راهش هست.هرکسی میگه کلاهبرداری هست میتونه پیغام بزاره تا با مدرک و سند نشونش بدم که اشتباه میکنه.و خودش قضاوت کنه با عقل خودش. hamidrezaj1992@gmail.com ایمیل بنده میتونید پیغام بزارید.

    نمی دونم چرا وقتی به کسانی که می گن کلاهبرداریه، می گیم چرا اتحادیه اروپا که پنجمین مرجع جهانی از نظر اعتبار و قدرت هست، بهش مجوز داده سکوت می کنن و عاجز می شن از جواب دادن بازم هم خودشونو از این ارز فوق العاده محروم می کنن هم با ندونستن شون ناخودآگاه دیگران رو .

  • هونیا موتور
  • عالی مرسی

  • اسید فسفریک
  • تشکر

    سلام دوستان هر گونه سوال در خصوص ارز دگ کوین دارین پاسخگو شما هستم و اصلا نیازی به کل کل با افراد بی سواد نیس هرکی در حد شعورش پول دار میشه فرصت های زندگی و پولدار شدنو از دست ندید از هرجای ایران هستین میتونید به ایدی تل من پیام بدین راهنمایی کامل می کنم  اینم ایدی تلگراممه Night7o

    باسلام خدمت همه دوستان من از اون دوستانی که میگن این ارز کلاهبرداریه یه سوال دارم اتحادیه اروپا نفهمیده شرکت هرمیه یا تقلبیه توبا اون مغز فندقت کشف کردی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی